6 februari

igår kväll pajjade våran underbara bil, den fastnade stendöd på icaparkeringen. bror hade ingen telefon med sig och fick gå hem från ica bara för att tala om att bilen inte startade haha. jag tyckte det var jättekul haha...
den fick bärgas till en verkstad igår kväll, men är redan lagad tydligen :)

idag har victor jobbat hela dagen, men det har inte gått någon nöd på mig. jag och victors mamma gick och hämtade victors brorson vid bussen på eftermiddagen, och sedan gick vi till dagis och hämtade systerdottern på dagis. mitt gamla dagis, så självklart dök det upp en gammal dagisfröken där, hon kände dock inte igen mig förrän jag sa vad jag hette och min brors namn. jag tror att hon fick lite ångest då det är....jävlar, 19 år sen jag började där ungefär...

...fan jag har också ångest nu...vad tiden går.

Sedan har vi mest fikat idag, och jag och melker, 6 år har spelat 3 i rad, han ägde mig ungefär 8 av 10 gånger. säger det mer om mig än om honom kanske?! haha... han erkände faktiskt han brukar spela i skolan...det gör ju inte jag ;)


Sen ikväll var jag,sofie, victor och jeppe iväg och käkade pizza, sen körde vi killarna på lagfest, medans vi åkte hem till linnéas föräldrar, ja linnéa var ju där...och så har vi kollat på lets dance.
nu sitter jag hemma och chillar, funderar på att lägga mig...
jag räknar inte med victor inom de närmaste timmarna i allafall...hrm..

hoppas ni har en bra helg vänner
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha helt förståeligt. De är riktigt äckliga.



Låter som du har det bra hemma i Flen. :) En fika nästa vecka kanske, om du har tid? Vi hade väl en fika kvar innan den 25:e? ;)



Puss

2009-02-07 @ 10:53:06
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Sofie

det var väldans trevligt igår :D

2009-02-07 @ 21:48:10
Postat av: Jenna

Hahaha, det brukar vara svårt att vinna över Melker. Du är inte ensam! Kom över en dag och spela Buzz får du se.

2009-02-08 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0