3 februari

ja idag har jag storstädat, och imorn ska jag tvätta och byta gardiner. mina gardiner med jultomtar på är visserligen fina men... ;)

eftersom jag klarade denna tenta nu. så kommer jag imorn gå till min frisör för att klippa ytterst lite, men också färga det, för första gången någonsin hos en frisör, och känna att jag förtjänar det! Så det känns bra, det ska bli spännande. får se vad jag hittar på, men det kommer nog fortfarande vara ljust iaf :)

Sedan på kvällen, är det dags för ett nygammal krog här i stan att ha premiär, med buffé och halva priset fram till 24! så dit ska vi såklart :) dock har vi föreläsning kl 8 på torsdag morgon, så det blir nog inte årets fest direkt... :)

och på torsdag åker jag hem till flen igen, inga planer direkt, men patriks 19-årsdag, och min&victors 1-årsdag ska firas vet jag iaf :) så det ser jag fram emot!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0