27 februari

igår var en trött dag, konstigt...var helt slut igår.
jag somnade långt innan 23, och vaknade upp imorse lite grinig över att victor inte ringt som han sa att han skulle göra..
kollade på mobilen, jodå 01.10 ringde han. haha, som bortblåst...

men då är jag ju utvilad idag! ska ner till linda nu, och skriva hemtenta, vore skönt att få den ur världen. mycket annat som ska göras!

sen så har vi fått reda på var vi ska vara på praktiken i vår,

jag ska vara 5 veckor på thorax-avdelningen på usö här i örebro. sjukhuset alltså. spännande, thorax är allt som är innan för bröstet, lungor hjärta osv...oj oj.
Sedan ska jag vara 2 veckor i karlskoga på amnesi/intensivvårdsavdelning....amnesi betyder minnesförlust. ja herregud, hur ska det gå. jobbigt att pendla, men är ju bara 2 veckor!


Ha en bra fredag, för det tänkte jag ha! solen skiner ju :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Thorax låter intressant.. Synd bara att du får pendla till Karlskoga två veckor också :/



En fika snart igen kanske? Eller något annat spännande.. Snart kan vi ju kika kvalserien tillsammans.. :)



Kramar

2009-02-27 @ 19:42:37
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: Helena

Låter trevligt :)

2009-02-27 @ 20:37:19
URL: http://heenamedl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0