25 februari

back in örebrew...

lunchade med sofie och victor tidigare idag, sedan var jag i princip bara hemma och vände. gick ner till tåget, och rent ut sagt, jag blir alltid lika överraskad över hur mycket pundare det är det nere alltså...man tror inte att det är sant. idag hörde jag två stycken med ölburkar  i händerna som stod och pratade om hur den ena försökt planka på tåget, nästa gäng satt med spritflaskorna och frågade varandra varför de aldrig söp tillsammans?! okej?
är de ens på väg nånstans?!
ja herregud.

ikväll har jag varit på förfest, men nyktert, och följde ej med ut. veronica maggio skulle sjunga på frimis, men nja. inte riktigt min smak faktiskt.


imorn ska jag till vårdcentralen, vet inte ens om jag hittar dit, men det lär väl visa sig. 
det går nog bra iaf.
sedan ska det skrivas på hemtentan och sen föreläsning 15.30. och motion där emellan, snart sommar ju :)

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0