24 februari

jaha...
idag har jag varit uppe på kontoret och snackat om jobb i sommar.
när jag kom dit, så sa de att de precis pratat om mig. Så det var ju bra.
Så jag blir kvar en sommar till i flen, det känns rätt bra ändå, med victor här och förhoppningsvis nån vän. Sofie och Linnea blir ju inte alltför långt bort som tur är! Jag är inte så sugen på att ev. spendera sommaren själv i örebro t.ex. eller pendla varje morgon osv. och så gillar jag ju att vara personlig assistent.

Nu är det ju bara drygt 5 timmar kvar innan jag kan hämta hem Vigge från GB,  så jag får väl roa mig med att kolla på hockey ikväll med.  om det visas dvs, kanske är förlovning på alla kanaler, man vet aldrig :)
Ingen semla, det fick jag igår :) Någon måtta får det vara.

Ska luncha med Sofie imorn, och sedan åker jag tillbaka till Öret på eftermiddagen.



 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

HÄRLIGT!!!

2009-02-25 @ 18:30:38
URL: http://lionelc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0