16 februari

åh vilket elände. har spenderat kvällen tillsammans med en jobbig huvudvärk, som inte verkar gå över. men resten av förkylningen är snart över. det är bra. har även hunnit med en fika med helena också, trevligt som vanligt. hallonpaj med glass åt jag. jag göder mig inför en ev. kommande istid. man vet aldrig.

lång dag i skolan idag, vi har lärt oss ta bort stygn, från en skumgummikudde...räknar inte med att det är riktigt samma sak på riktig hud. men ändå. nu kan vi ju principen :)

imorn ska vi lära oss att ta ven-prov. det där jobbiga som ingen lyckas med någonsin, att hitta bra vener och stoppa in i armvecket... jag har bara dåliga erfarenheter av det iaf. skulle inte tro att jag lyckas med det heller när man väl kommer ut på sjukhusen. imorn blir det på låtsasarmar :)

på onsdag ska vi lära oss att ta injektioner, då får vi träna på varandra. tjohoo...spännande. vet inte vem jag ska tillåta sticka mig i magen bara...uuh. jag har aldrig blivit det.


ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0