11 februari

jag snorar vidare, men annars är jag okej. lite hängig bara.

ser ut som att jag kanske får fira alla hjärtans dag själv här utan victor, vilken tur att jag har ett till hjärta?!
haha nejdå, men leksands match visas på tv på lördag eftermiddag, och för mig är ju inte det helt fel att spendera alla hjärtans dag på ;)

för även om victor tar upp stor plats, så har leksand sin egna del :)

jadå. man ska se positivt på allt. så jag har en back-up plan om victor inte kommer. då ska jag köpa minst en ben&jerrys. det är jag ju värd då!


imorn får vi ut våran hemtenta, spännande. undrar om den är svår? skönt att vi har 3 veckor på oss ändå. men det är ju inte det enda vi ska göra just nu...


Beyoncé - Halo 
otroligt fin låt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Alla <3 dag utan Victor? Varför? Klart ni ska fira den tillsammans!! :) Kram

2009-02-12 @ 15:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0