stressad?

jag borde vara mer stressad än vad jag är.

PM:et är knappt påbörjat, handledningen är på fredag eftermiddag, men jag är peppad. jag ska till skolan snart, när linda är redo.

jag behöver packa, kläder till sälen ska med hem till flen, och jag räknar med att det kommer vara KALLT, så det är mycket kläder som ska med hemåt, och sen då?
jo, thailandskläderna ska också med hemåt, snacka om kontraster, dags att börja fundera på om bikinin sitter som den ska? är väl inte så troligt dock, och gör den det nu, så gör den väl inte det efter jul&nyår haha!
men jag räknar med några promenader uppe i sälen, sist vi var uppe på gymnasiet, tog jag och Linnéa en promenad 6 på morgonen efter en hård kväll på HC, i pjymasbyxor! :)


jag kan fortfarande inte fatta att vi ska åka till thailand. känns jättekonstigt att fundera på inköp som solkrämer osv, blandat med alla julklappar som inte är köpta?!

jag och victor ska inte köpa julklappar åt varandra, för alla resor som vi ska göra, känns rätt onödigt då. skönt att slippa den pressen :)


ps. GRATTIS som fan Åsa, till nya jobbet! kan inte tänka mig hur skönt det känns :) .ds

Kommentarer
Postat av: Åsa

Taaaaaack som fan! :P Jag fattar inte heller hur skönt det egentligen är! Jag var min absolut sista dag i skolan idag, det är ju helt sjukt :D

2009-12-16 @ 19:44:10
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe, du har en del att packa hör jag! Och snacka om kontraster, hihi!



En YNKA MÅNAD kvar till Thailand.. Overkligt!!!



Puss!

2009-12-16 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0