10 dagar kvar

inte många dagar kvar på detta år nu. det känns helt fantastiskt, vilket bra år det har varit, och vilket bra år som kommer!

så mycket att se fram emot så vill bara att dagarna ska gå undan och så är vi snart i sälen. men först är det mycket annat som ska hinnas med, som en lördag på ett knökfullt amazon, julafton med allt mysigt därtill, och en hel del plugg innan jag kan åka till sälen med gott samvete!! men jag tror att det går, allt går om man vill!

i fredags var det dags för in flames, på Hovet. det var grymt! minus var att det var lååång väntan innan, då 4 band skulle upp på scenen innan, men det visste vi ju, och det första bandet gick på 19.00 och var klockrena, Maylene and the sons of disaster, sångaren måste ha varit skyhög, och var alldeles underbar! han var så rolig och sjunga kunde han trots allt!

de andra banden var inte så mycket att hänga i julgranen enligt min smak, dead by april var där bla, skitdåliga. snacka om att de hade hamnat på fel ställe!

men sen äntligen gick in flames på, runt 22.30 kanske, och jag hade tänkt att jag skulle stå längst fram med killarna, jo jo, efter säkert mindre än 20 sekunder av låten, var jag panikslagen och började fundera på testamente och andra allvarliga saker. jag hade aldrig överlevt där fram längst in, så projekt "ta sig därifrån" startades...vilket visades sig vara ännu värre än att stå kvar. alla tröck på åt ett håll och jag ville tvärtom, men ett antal minuter senare, av ren och skär kamp, var jag på ett tryggt ställe i mitten....
näe, kanske om jag var 1 dm längre och 20 kilo tyngre, hade jag klarat mig, men har ni inte varit där inne själva kan ni inte tänka er hur det är, (som jag då, som trodde att jag klarade av det haha)
jag stog sedan själv på ett mycket bättre ställe där det var precis lagom drag, och när min absoluta favorit började, delight and angers, var det gåshud och närapå tårar, så fruktansvärt bra!! alias och take this life var också helt otroliga!


jag står förövrigt där nånstans nere på golvet, stod på den sidan :)


i lördags var vi bjudna till macke&jenna på glöggkväll, verkligen mysigt, senare på kvällen satt alla killarna i vardagsrummet och vi tjejer i köket, mycket barnprat var det då jag var den enda utan, men då vet jag iaf vad som väntar ;) en jättemysig kväll med mycket skratt!

och lagom till glöggkvällen så:



stooora fina snöflingor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0