sista augusti

härligt, örebro vann. vilken tur för de. satan vad kallt det var på slutet, och då är det bara sista augusti.

när jag cyklade hem slog det mig vilken smärta jag har i rumpan, stackars, vilken chock. vad jag vet så var det väl imorse jag satt på cykeln första gången på 3 månader, redan en sådär 12 timmar senare börjar det sägas ifrån, aj aj.
och mördarbacken var det inte tal om att kunna bestiga. ge mig 3 veckor.


nu kan jag inte skjuta på detta längre, måste beställa 2 böcker, inte vilka som helst, dessa kostar bara 1100 kr tillsammans.....vilken tur att jag fick den saftigaste lönen någonsin i torsdags,(och jag som var orolig) men ändå. det känns inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0