imorn.

imorn börjar skolan, spännande. varje dag är bokad för skola veckan som kommer.

tentan i fredags kändes helt okej, borde klara den.
sen så njöt jag i min lägenhet hela kvällen, inte så att jag saknat den, men när jag väl var här igen, så kändes det bra jäkla skönt alltså!

igår skulle jag vara duktig och gå in till stan, för att möta upp helena, det visade sig dock att jag glömt mina bästa skor i victors bil, och kände att det vore taskigt mot ryggen att traska dryga halvmilen i pumps bara för att. det fick bli buss.

men det blev en mysig dag på stan, vi käkade lunch, gick i affärer, mest tittande faktiskt, och sedan fika på det! köpte dock 4 bokstäver i vitt trä, nästan en decimeter höga, som sen blev L O V E, och de står nu på tavellisten, och jäklar vad fint det blev!
3 par trosor blev det också, som det står "rock on" på, det får bli mina konserttrosor ;) verkar som att det blir In Flames i december ( så, nu har jag skrivit det hjärtat, nöjd? ) det blir nog riktigt bra, fast ännu bättre vore det om jag fick bestämma låtlistan, men det får vi se hur det blir med

som sagt skola imorn 08.15, sedan vet jag inte länge vi ska vara i skolan, men jag vet att jag ska vara utanför behrns arena 18.30, gävle kommer på besök, heja ösk, hoppas ni vinner!



och som jag saknar victor, du borde bo här hjärtat! har inte lust att vänta 1½ år....♥ jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Viktor Johansson

Jag älskar dig 1000 :D

2009-08-31 @ 00:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0