helgen snart över för denna gång

jaha, då var helgen över igen, och nästa söndag kommer jag sitta och ha ångest över att skolan börjar, så jag får väl vara glad över att jag har en vecka ledigt till då.


i fredags var vi ut till ekenäs igen och fiskade, jag victor, jesper, victors bror mattias och lilla moa! jag struntade i att fiska då jag verkligen drar mig för att hålla på och kladda med masken, nästan det äckligaste som finns, och jag har gjort det tillräckligt många gånger i sommar. Moa skulle sova middag så hon och jag tog en promenad istället, hon somnade ju inte, fanns ju massor att kolla på, så vi gick och kollade på kalvar och de var ju roliga, moa skrek och ropade på de :)



sötnos :)



kalvarna var måttligt roade!

på kvällen var vi bjudna på kalas hos macke & jenna, melvin fyllde 4 år igår! det var full fart, och han fick så mycket fina saker! och vi andra bjöds på så mycket gott så, trevlig kväll :)

igår gjorde jag inte mycket vettigt, var ute och gick i över en timme iaf, och likaså idag! så lite nöjd får man ju vara!

nu ikväll har jag, victor och jeppe kollat på Män som hatar kvinnor, och den var förvånansvärt bra, så funderar på om jag ska ge böckerna en chans till, började läsa den första, men slutade efter kanske 100 sidor, jäklarns så seg den var, men som sagt, kanske ska prova igen!

i veckan vankas det nog en tripp till gävle, och örebro i slutet av veckan, har ju tyvärr en omtenta på fredag, måste fixa den!

nästa vecka börjar skolan som sagt, och veckan därpå är det dags före att ge sig ut på sjukhuset igen! fan vad fort det kommer gå, 7 veckor! snart jul ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Första boken är lite seg, men de andra två vill man aldrig sluta läsa. Så du gör nog rätt i att ge dem en till chans :)

2009-08-29 @ 00:03:01
Postat av: Sanna

Första boken är lite seg, men de andra två vill man aldrig sluta läsa. Så du gör nog rätt i att ge dem en till chans :)

2009-08-29 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0