händelserikt dygn!

jag säger då det, plötsligt händer det!

igår kom eric hit till victor, de skulle spela några väldigt stora pokerturneringar!

jag började också spela en turnering som jag betalalade 25 kr för, det gick åt helvete, och där var mitt pokerkonto tömt, envis som jag är satte jag in lite till från visakortet, i ren ilska! betalar 25 kr till i en likadan turnering, och innan så skrev jag på facebook att jag hoppades att ha tur á la Eric Perdjaks, räknande väl inte med nåt stort direkt...


det gick upp och ner, och jag hade fruktansvärd tur då och då, victor och eric trodde inte sina ögon haha.
och 3 timmar senare strax efter midnatt, var det finalbord, och jag hade minst vunnit 25 dollar, vilket är min största vinst någonsin såklart, och jag fortsatte spela som en gud ;) och hux flux var vi bara 2 kvar, och jag hade minst vunnit 300 dollar, vilket är 2500 ungefär, men då visar det sig att min motspelarare vill dela hela potten med mig istället för att spela om det, lite skraj kanske?haha, 1:an skulle vinna 400 dollar, med lite rådfrågan med killarna så tyckte vi att det var bäst, och vi båda fick 368 dollar = 2700 spänn! förstå hur glad jag var?! jag som är pank?! och min första turnering någonsin som jag vinner! nästan iallafall, eller jag ser det som en seger :)
vilken lycka!

sedan fortsatte victor och erics turneringar, typ största turneringen någonsin, 1:an skulle vinna 3.5 miljoner svenska kronor, Ja tack! strax innan 05 somnade jag iaf, helt slut, vaknar igen vid 07, då håller de fortfarande på och spelar, och  victors syster kommer med Jullan som fyller 6 år idag, så jag går ner och tittar på hennes presenter som hon redan fått och sjunger för henne med victors mamma och så lite fika, mys :) sedan strax innan 08 åker killarna ut, och vi kan äntligen gå och lägga oss :) killarna blev inte helt utan vinst heller ;)


nu ikväll har vi varit på kalas hos jullan, och vi ska testa lyckan igen på poker, förmodligen kommer jag aldrig vinna igen, och sån tur som jag hade igår, har väl knappt perdjaks ens...
imorgon ska jag vara hundvakt, kul :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Kul för er! Grattis. Spara till "Talland" eller?

2009-08-18 @ 06:36:50
Postat av: Anonym

Ballt! Grattis! :D

2009-08-18 @ 11:35:34
Postat av: Emelie

Faan vad kul! Vadå tur? Det är ju skicklighet förstås, har väl varit pokerproffs i ditt tidigare liv... =)

2009-08-18 @ 14:43:06
Postat av: Åsa

Det var jag som kommenterade förut.. Glömde visst skriva vem jag var :P

2009-08-18 @ 17:12:54
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är ju grym tjejen! Jag börjar packa resväskan! ;) Kram

2009-08-18 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0