Gefle

idag är vi hemkomna från Gävle, vi har varit och hälsat på vigges kusin och tjej, robin och bettina. vi har haft det kanonbra, och tagit det så där behagligt lugnt men ändå haft kul!
vi åkte tidigt i tisdags morse, tog en lite runda förbi örebro för att lämna massor av saker (läs. kläder), sedan upp mot gävle! vi hann med en liten shoppingtur på eftermiddagen, jag och bettina köpte varsin likadan tunika, och sedan hittade jag en supermysig kofta, bästa med hösten, gosiga tröjor :)

på kvällen blev det finmiddag i form av flygande jakob, en och annan cider, wii-spelande golf och bowling, och sedan avslutning med När och fjärran-spelet, jag och bettina förlorade konstigt nog!
igår regnade det hela dagen, så det blev lite filmtittande, pizza på stan och sedan bio, nya beck, inte så bra alls faktiskt! kvällen var likadan som den innan, och tro fan att jag och bettina förlorade igen, sånt jäkla skit! nu står det helt plötsligt 2-1 i matcher....

imorse var det dags för den stora shoppingrundan, det var kul, och jag köpte en skrivare, med skanner och kopiator för 450 spänn, snacka om kap! sedan var det dags att köra volvon mot flen igen.
det gick jättebra tills vi blev påkörda.... eller påbackade rättare sagt, på en parkering,så inga whiplash-skador direkt, men ändå vissa småskador på bilen som vi såg när vi var hemma, men det ordnar sig, försäkringar är ju bra grejjer ibland!

men förutom det så har vi haft en jättebra "helg" ;)

imorn ska jag till örebro och skriva tenta, spännande.....
ska plugga lite till nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till hjärtat, det kommer gå galant!

2009-08-28 @ 16:06:53
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det jag läser???? ni kan ju inte förlora i när och fjärran..... vi tjejer brukar ju äga! skärpning på er.

2009-08-28 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0