fiskelycka

ännu en härlig dag, och jag som har tjatat hela sommaren, inklusive förra sommaren om att få åka och fiska, fick äntligen komma iväg!

jag, victor, jeppe och truki åkte iväg till ekenäs! efter 2 minuter drog jag upp min första fisk, en mört. inget att hänga i julgranen direkt. men totalt fick jag upp 4 firrar, 3 abborrar också, men jag slängde i alla, djurvän som jag är :)

victor slog på stort och fick en gädda :) men alla fick fisk och det var ingen som behövde bli grinig, dock så hörde jag ett par väl grova ord då och då från grabbarna.... haha











storfiskarn ;)  puuss♥


ett jobbdygn väntar imorn, najs!

Kommentarer
Postat av: Helena

Se där, grattis! ;)



Visst blir man överlycklig över såna småsaker haha :)

2009-08-03 @ 22:46:08
URL: http://heenamedl.blogg.se/
Postat av: viktor

Hahah jadu... första gången truki fiska......det måste det vart !

2009-08-04 @ 15:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0