2 augusti - min namnsdag :)

mycket härlig dag, vi var nere på orrö och spelade volleyboll, vilket är riktigt kul när man spelar med rätt människor, som kan. då blir man själv helt plötsligt acceptabel som spelare ;) och färg har vi fått på oss idag med...


nu ikväll har vi spelat lite kort med victors föräldrar, och sen åkte han till jobbet vid 21...sista veckan nu, sen får vi se vad han ska hitta på, jag hoppas att han kan få jobb i norge under hösten...vore najs med lite pengar, säger jag ;)


veckan som kommer blir klockren, jobbar tisdag, fest på fredag, 50-årskalas(2 som fyller 25) på lördag i kholm, lördag dygn har jag redan jobbat in i juli men ej fått betalt för, så jag kommer sitta och smutta på mitt vinglas och tjäna storkovan hela lördag dygn, det är något att njuta över!

jag måste bli bättre på att ta kort, har blivit dålig på att ta med kameran, skärpning!

nu blir det sängen och någon bra film, som jag säkert redan sett, utbudet är begränsat så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0