SÄLEN 09

och nu har jag tid för denna blogg igen.
3 dagar kvar till barcelona först och främst! Så jäkla skönt och kul det ska bli där nere! med de bästa tjejerna man kan tänka sig; Sofia, Åsa, Emelie och Frida!♥

sälenhelgen var klockren! vi hade regn och grått när vi kom upp på torsdagen, men sen fredag,lördag och söndag hade vi sol och blå himmel hela tiden! och det är ju bara för vackert där uppe då!

vi har åkte nästan hela dagarna, vi hade vårat läger vid rullbanden där melker och melvin åkte upp och ner hela dagarna, vi hittade två bänkar vid en vägg, så där satt Hanna och moa och jäste i solen...de hade det ljuvligt alltså :) och vi andra tittade förbi med jämna mellanrum :)

att victor var envis har väl inte undgått någon hitills, men jäklarns, har aldrig varit med om maken, vad arg han var. och jag blev ännu argare på honom för att han inte lyssnade på mig och mattias, så en gång fick han traska tillbaka, och en annan gång fick Jenna komma med bilen och hämta honom längst bort i Lindvallen haha..
sötnos, han var så himla duktig men fattade det inte själv...sista dagen gick det iallafall kanonbra, sista timmarna :) efter han tagit av sig pjäxorna och sagt sig aldrig mer åka, så var han igång igen efter lunchen :) det är bra, man ska inte ge upp!
jag själv ramlade bara 2 gånger på hela helgen :)

vi har ätit massor, tror jag åt ca 15 fläskfilé bitar i fredags kväll, så sjukt gott! går inte att få nog! ;)
på kvällarna har vi varit skapligt trötta, vi har spelat lite kort och tagit det lugnt, bara myst!
kan inte fatta hur man orkar gå ut och festa efter en hel dag i backen....mysterium?

jag och victor har tagit massor av bilder, så lägger in ett par stycken här, det blir ganska många, då jag vet ett par som inte har facebook som hänger här ;) så ni vet:



världens finaste tjej var lite skeptisk till min närvaro i bilen först! :)



Heeet!



söt melvin!



skaplig vy!





han har det ju i sig, det visste jag ;)

på bilden nedan visade mattias och macke vägen och jag bara hängde på, vilket slutade med att vi hamnade mitt i backen där svenska landslaget med anja pärson i täten höll på och tränade inför tävling haha. vi hamnade inte riktigt på rätt ställe ;) jag är nästan säker på att det är jens byggmark längst till vänster.


det var ett par stycken i publiken nedanför ;) men vi vände in i skogen igen haha


söt bild, strax efter detta kräktes moa på victors ben haha...han blev jätteglad!


hur vore det med lite solfaktor nästa gång?













någon som har tröttnat på att åka skidor?!:)



och så tillsist, snyggare än så där blir jag inte:



sådär, det får duga så länge! Var en underbar minisemester!
älskade sälen!

Kommentarer
Postat av: Viktor Person Johansson

TOTAL LEKSTUGA !

2009-04-22 @ 21:33:12
Postat av: Viktor Person Johansson

Total Lekstuga !! !! !!

2009-04-22 @ 21:34:59
Postat av: Sara

Ni verkar ha haft det helt underbart..man kan inte bli annat än avundsjuk!

Du förresten, snyggve solbränna du hade ;)

Får bättra på den i Barcelona, ha det bäst där!

Ses snart snygging..massa pussar och kramar!

2009-04-22 @ 21:57:07
URL: http://saraemet.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tycker du jag ska ta åt mig???

Det var verkligen superskönt och kul. Vi fick oss ju några skratt.... Kul med plump, eller hur? Victor var duktig som kämpade på.

En riktig toppen helg. Måste göras om.

2009-04-22 @ 22:27:24
Postat av: Åsa

Gött med lite solbränna! :) I Barcelona lär du inte kunna bättra på den, det ska ju regna!!! :( Hoppas prognoserna visar fel! :)

2009-04-22 @ 23:21:42
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kollade prognoserna igen. Nu säger de SOOOOL! :D

2009-04-23 @ 09:47:11
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Emelie

=)

2009-04-23 @ 10:43:08
Postat av: Hanna

Ja det var verkligen en kanonhelg! Toppenväder & trevligt sällskap! Kan inte bli bättre! :)

2009-04-23 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0