2 april

jag njuter, är ledig imorn. jag ska sova tills jag vaknar, och det ska bli otroligt skönt. fast jag tycker inte det är så jobbigt ändå att gå upp innan 6 ändå. jag börjar vänja mig. och när jag går runt 06 och solen börjar komma upp går det ju inte att misströsta.... det är vackert. vore annat om det regnade så klart.



praktiken går bara fint, och ni skulle bara veta hur mycket fantastiska saker man gör med hjärtat! patienterna säger redan efter ca 2-3 dagar efter operationen att de fått ett nytt liv. Det är helt otroligt! klart att det är mycket smärta också...förstå att de sågar isär hela bröstet för att komma åt hjärtat... de sätter ihop det med ståltråd sen. det känns kan jag tro!
Häromdagen fick jag prova på att dra ut pacemaker-trådar som sitter på/i hjärtat tillfälligt och som går ner mot revbenen och sen ut ur huden. det var bara att dra ut, inga konstigheter tydligen............. eh.
Jag trivs kanon! Men nästa vecka ska jag pendla till karlskoga...det blir ju intressant.


Ledig imorn som sagt, men sen ska jag praktisera hela helgen, lika bra att få det gjort. ska sova hos linda på lördag, victors bror och hans kompis ska låna lägenheten. De ska på herrmiddag :) Låter säkert finare än vad man tror haha...

bilder från festen 21 mars.



Truki fick ragg i örebro!





Nej fan, inte var hon vacker alltså, och inte ett dugg lik pamela anderson. Men hon verkade gå hem ändå :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahahaha! Verkligen snygga bilder! :D

2009-04-02 @ 18:55:59
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Emelie

Herregud vad vig hon är! =)

2009-04-03 @ 09:54:29
Postat av: Viktor

Hörde att det var truki som " kom tillbaka " och hämta den!?

2009-04-03 @ 17:08:44
Postat av: truki

2009-04-04 @ 11:00:45
Postat av: truki

JAPP, det var jag som tog henne. Finns hemma hos mig nu. Är bra till allt möjligt. Tur att hon inte hamnade hoss dig vigge, vi vet ju vad du skulle ha gjort med henne, det visade du ju på festen!

2009-04-04 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0