Lyckligast i världen!

jag är så himla lycklig, sitter och lyssnar på underbar musik, låten Dj Casper - cha cha slide kom upp, och jag förs ett par år tillbaka, och blir alldeles rörd över hur förbannat jäkla kul man har haft i sitt liv! tänk halmstad, bulgarien, polen, sälen, barcelona, alla onsdagar på blå under gymnasiet, lördagarna på rolling, studentfester i vadsbro, hemmafesterna på loven osv...
så sjukt mycket vi varit med om på dessa år, vem minns inte när det började brinna i linnea och stefans bil på väg hem från krogen?
när hela sp3 fastnade på olika ställen runt om i sörmland på väg hem från rolling när stormen gudrun förstörde halva sverige den natten, vi skulle prompt ut på krogen allihopa, det låg träd över vägarna överallt, våran bil fastnade ute i skogarna mellan etuna - katrineholm någonstans, och en ambulans krockade med trädet när vi stod på ena sidan av trädet, och polen var väl en sjuk resa?!
när vi var i halmstad var vi knappt 17 år, lilla emelie var 16 år, och vi hyrde våran stora villa mitt i halmstad....hur jäkla underbart var inte det?!
haha cha cha slide, vi tog upp hela dansgolvet på rolling, och ingen kunde dansen så bra som vi haha!

så himla lyckligt lottad jag är!
och jag kan inte påstå att det har blivit sämre, bara annorlunda, ett annat liv nu, ett vuxnare liv, med världens bästa vid min sida, victor, tjejerna och grabbarna, familjen, jag vill aldrig byta bort det.
fatta när vi sitter där med våra ungar och tänker tillbaka på allt vi har gjort! då har vi levt ett lyckligt liv!

jag är kärleken, jag är din vän


min älskade victor är på väg hit i detta nu, och vi ska ha världens bästa kväll, och världens bästa kväll imorn, för på lördag flyger jag till barca med mina bästa tjejer, som jag aldrig vill vara utan!


är det konstigt att det pirrar i hela kroppen?!


pump it up!


Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅÅ Jag får tårar i ögonen!! Shit vilka roliga stunder vi har haft!! haha polen.. Träden!! OCH eldsvådan!! haha de va ju för jäkla kul! Eller när du o jag dela på en tetra påväg till malmköping..Eller när vi gick hem från mellösa. ojoj.. gumman va jag saknar dig!!! Puss

2009-04-23 @ 21:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0