påsken över för denna gång!

jaha tillbaka från påskledigheten, som har gått ut på att äta tills man inte klarar av mer....
men oj vad gott det är!

förfesten i torsdags var klockren, vi tjejer fick sitta på calle ågrens altan hela kvällen, vissa av oss hade inte träffats på flera år, så det var mycket att ta igen :)
amazon var roligt, dock dålig musik har det kommit fram! men vi stod på dansgolvet hela kvällen ändå, och jag fick ut älskade victor på dansgolvet sista dansen iallafall, en av mina favoritlåtar spelades, så var inte mycket att orda om " Stad i ljus", mysigt!
Sen hur kvällen slutade är ju en annan sak haha, men nu kan vi se det komiska i det med :) För en gångs skull var det inte jag som var fullast och odräglig!

På lördagen kom nästan hela min släkt och käkade påskmiddag och fikade, och firade min födelsedag i förväg! sen på kvällen, inte så lägligt, så bestämde vi för att grilla första gången för i år hemma hos truki. det var inte så spännande att sätta i sig en halv fläskfilé efter all påskmat, men man är ju inte den som säger nej. och så spelade vi spel och hadet ganska trevligt :)

På söndag förmiddag lurades jag och victor upp, då vi hört att robin och bettina skulle komma redan vid 11. nu kom ju de sist av alla haha, men vi var ju vakna skapligt då, och behövde inte stressa :) Så kom ca halva victors släkt, och vi räknade att det var över 30 personer här hemma hos de. herregud...men oj vad vi åt nu med! så gott så!

På kvällen hade vi lite tjejkväll, jag, åsa, linnéa och sofia. emelie var med en stund också. och runt 23 ringde frida och sa att hon hade bokat barcelona med oss!!! Fy fan vad roligt vi kommer ha, mindre än 2 veckor kvar nu! wohooo...

Igår var jag och victor på bio, och gick en sväng på stan i etuna, mysigt!

och idag, så ska jag snart gå hem och packa till sälen, så den väskan bara är klar för victor att hämta imorn eller nåt. och jag ska snart åka hem till örebro, för att ta det lugnt en liten stund, sen åka till karlskoga i kväll för att jobba min första vakna natt. jag kommer nog vara ganska trött imorgon bitti haha, jag jobbar natten till torsdag också. så jag och lilla moa kommer nog sova gott i bilen:) de kommer och hämtar upp mig i örebro på torsdag morgon när jag kommer från karlskoga.

ja.....fullt upp! måste sätta igång nu. har massor av fina bilder, men kanske lägger in de på facebook sen!

måste gå hem och packa nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

jättekul att ses på ama! :)

2009-04-14 @ 11:18:27
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jag vill se bilder! :D

2009-04-14 @ 12:07:26
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0