...forts. på denna fina helg.

kan inte påstå att morgonen började bättre.
linda bor ju som sagt i en korridor, där det inte är alltför brett mellan väggarna.
klockan ringde 05.45, jag skulle gå 06... öppnar dörren, det tar stopp och därefter hörs ett inte så härligt ljud när denna förbannade jävla hylla välter och slår i väggen mitt emot...
då har någon vatit framme och ställt för den IGEN framför dörren! känns som att någon har nåt emot linda? eller mig?! haha...
dörren kilas fast, och går inte att öppna mer än några decimeter, jaha...och vad gör jag nu?! kommer jag igenom? och jag bara känner att jag börjar ge upp, jag hör hur det spöregnar till på köpet...
då hör jag någon så där skapligt dragen, ropar:
Full kille - vad är det som häääänder är ute?
Jag- ja vad fan ser det ut som?
Full kille- vad fan ska du upp och göra nu? behöver du hjälp?
 det slutade med att han hjälper mig ut, står där i sina fula kalsonger, och har precis kommit hem från sin utekväll! haha...tacksam för den hjälpen, bara tur att han inte hunnit somna än!

nej jag skulle aldrig vilja bo i korridor, fy fan! tur för linda att hon flyttar om en vecka!

ja vilken härlig start på dagen!
gick bra att jobba iaf, var hemma vid 16... totalt överkörd kände jag mig. ska bli skönt att vara ledig imorn, men desto mindre skönt att börja pendla till karlskoga...

Kommentarer
Postat av: Daniel

"hejja örebro"...att du vågar skriva sådär Sofia=)..Vart inge amazon för dig på skärtorsdan eller?

2009-04-05 @ 23:16:53
URL: http://dannejansson.blogg.se/
Postat av: Daniel

Japp förfesten är fixad...Hos Calle i brogetorp..Stefan truki o alla ska dit så bara komma!=)

2009-04-06 @ 08:54:24
URL: http://dannejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0