För alltid, Leksand

ja nu är det iallafall över på riktigt. känns ändå ganska skönt... det var ju väntat. hellre så här än att misslyckas sista matchen...gör inte lika ont.

jag vet redan att jag kommer stå där nästa säsong. det bästa som kom ur detta är väl att örebro hockey är mycket nära en plats i allsvenskan, ni förstår vad det betyder va? Inte många gånger i detta liv kommer jag kunna ha gångavstånd till match! HAHA...man kan se något positivt ur allt.


*
visste ni att karlskoga inte har någon tågstation?! är inte det helt otroligt... vad är det för påhitt, jag trodde alla städer som är större än flen hade järnväg. alfred nobel borde kanske inriktat sig på det istället för krut...?vad vet jag....?
jag får åka buss till degerfors för att kunna hoppa på tåg till flen om det skulle bli aktuellt...
ja ni hör ju hur det låter... var ligger degerfors liksom...?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad gör du i karlskoga? är det praktiken? När kommer du hem? puss

2009-04-03 @ 14:24:22
URL: http://lionelc.blogg.se/
Postat av: Jenna

Dags att införskaffa sig en atlas kanske? Åh vad kul det är med buss!!!! ha det bra så ses vi på torsdag, då är det PARTY.

Kram

2009-04-03 @ 16:37:26
Postat av: Linnéa

Jaa, laddat till torsdag länge nu! Det blir kul, alla är hemma. Weee:-)

2009-04-03 @ 17:30:34
URL: http://lionelc.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jaa, laddat till torsdag länge nu! Det blir kul, alla är hemma. Weee:-)

2009-04-03 @ 17:32:40
URL: http://lionelc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0