8 april

det går helt okej att ge sig iväg hemifrån runt 05.15... då har jag provat på det med. en dag till imorn...då ska jag ha med lite packning också, spännande haha..

det har gått bra på praktiken. jag har sett saker igår och idag jag inte trodde var möjligt faktiskt...helt sjukt.

men imorn bär det av mot flen, och innan det ska jag vidga mina vyer i degerfors också haha. det blir nog bra.


hoppas på att få sova lite på tåget, kan nog behövas inför kvällen haha...
kanske är tur att amazon stänger kl 01 haha, och man har krypavstånd hem :)


ser verkligen fram emot denna helg ♥
och nästa helg, sälen.
och helgen efter det, barcelona!


puh...det är tur att man är tät ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad mycket roligt du har att se fram emot :) kram!

2009-04-08 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0