6 april

åh vilken underbar dag! har suttit ett bra tag och fått lite färg, syns redan! kan behövas inför diverse resor..inte kul att komma till barcelona genomskinlig!


och så hade jag fått brev av jobbet i flen! skönt att få bekräftat att jag ska få jobba i sommar, och fick schemat redan! kanon! vilken lyckokänsla! blir en härlig sommar med mycket ledigt! :)

ska börja jobba kl 07 i karlskoga imorn, bussen går 05.45. och stadsbussarna börjar inte gå förrän kl 06. förstår ni vad det betyder?! jag får cykla hela vägen in till stan...herregud, när måste jag gå upp då?!
nej fy fan. jag mår illa av bara tanken... 
men det är värt det om jag får komma hem till flen i helgen, och åka till sälen nästa torsdag!
 

nej ska jag laga lite mat är det tänkt, snart läggdags ju om jag ska ställa klockan på 04.45 eller nåt... INTE MÄNSKLIGT



Saknar victor ♥

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du kommer ju hem snart JÖÖ.! Då ska vi gosa 1000!!!

2009-04-07 @ 01:17:40
Postat av: Jenna

Upp och hoppa! Fy f-n vad tidigt. Vill inte byta med dig, jag är nog morgontröttast av alla. Det blir underbart nästa vecka i Sälen. Med alla barn Victor! Ses på torsdag. Kram

2009-04-07 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0