22 september

hellu.

kan dra en liten resumé!

i torsdags så var det nolleaktivitet på stan, Inför Örebrodagen, det kom en ståuppare och pratade i 20 minuter ungefär, han var verkligen skitrolig, men vi var utomhus och vi fröös...så vi gick därifrån snart nog, jag ställde mig på torget och väntade in min älskade victor..vi gick och käkade enorma hamburgertallrikar på Olearys, medans vi såg på hockeyn. kvart över nio gick vi på bio, jag har tjatat lite men han gick med på att se Patrik 1,5, jag sa dock till honom att skärpa sig inne i biosalongen och att han lika gärna kan vänja sig vid att se killar hångla med varandra haha...självklart var han ju ändå tvungen att svära lite högt där inne...med mina arga blickar som följd :) Så himla härlig film, riktigt feelgood! jag skulle lätt kunna se den igen snart :)


Fredagen, ÖREBRODAGEN, fest! Vi åkte ner på stan till 12, då alla tävlingar började mellan alla sektioner på universitetet. Serum hade vunnit två år i rad, så vi var laddade som aldrig förr! Vi hann med och se 4 stationer och serum hade vunnit alla de....men vi frös och åkte hem. Sedan fick vi veta här hemma att vi hade vunnit igen! så jäkla bra, skrev historia och allt...ingen sektion har vunnit 3 år i rad någonsin!  jag försökte lägga mig och ta en powernap, men då visade sig nackdelen med att vara två i min lägenhet...man får inte vara i fred, och victor gjorde allt för att förstöra, ingen powernap alltså, vilket skulle ge utslag senare på kvällen...victor åkte vid 17 till jonsa, och jag traskade ner till studentgatan vid 18, sen var det full förfest wihoo... och här kommer några bilder, har inget minneskort än, så därför så få bilder..

Lindaaa



Jag och Veronica från Leksand woho... ;)








Sedan åkte vi in till conventum, för tidigt...men vi missade i allafall prisutdelingen, och stället för var stooort, vet inte ens hur många våningar det var 3-4...rulltrappor och grejjer, man tappade bort allt och alla...

så jag och vc gick ut strax efter tolv..jag ringde victor som vägrade komma ut från den krogen han var på...så jag fick ta bussen, träffade sara och jonsa...däckade vid 1...säkert för att jag inte fick någon powernap ;)

i lördags var det en lugn dag...victor och stefan åkte hem till flen..och jag tog det så lugnt man kan...hängde hos veronica på kvällen, de gick ut men jag pallade verkligen inte.

Igår var jag och helena inne i stan, åt lunch och fikade, sedan på eftermiddagen tog vi en promenad, skönt ute..när jag precis kommit hem ringde veronica och vi gick hem till linda, ännu en promenad, och sedan hängde vi hemma hos linda,,kollade på hål i väggen haha

jag är ledig nu måndag och tisdag..vad jag ska göra på onsdag och torsdag berättar jag senare ikväll..men nog fan är det spännande alltis :)

jag och Sara ska gå en mil kl 15..najs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0