29 september

hallå på er!

helgen har varit klockren!

åkte hem till flen i fredags, och det blev amazon på en gång, med middag där, med linnea,andreas,stefan,victor och jag då :)
Sedan när Knock out comedy skulle börja, kom eric, emma och robban också. blev ett riktigt bra gäng! och innan dess hade jag stått och plattat mitt hår nere i entrén på amazon, vilket syn va...men jag kom till flen 5 minuter innan maten skulle serveras på amazon, så vad hade jag för val :) men amazon känns ju som ett andra hem ändå så...vad är grejjen ;)

knock out comedy var skitroligt, och de är förjäkla härliga de där människorna, och josefin craaford, var dj senare på kvällen!

Men vi hann med en förfest därimellan hemma hos stefan! och då anslöt även Sara och jonsa, efter lite tjat! och amazon var helt okej som vanligt, soffan dök upp också,så vi var nästan samlade allihopa!










victor lånade jonsas tröja, kan inte påstå att han passade så bra i den haha




I lördags så var det innebandy på schemat i malmköping, först spelade rasmus match, och sedan spelade jesper match, med coach victor, haha... victor var helt slut efter matchen, trots att han står i båset...

Igår firade vi victors mormor, så det var fullt hus med tårta och kaffe, och barnen satt och lärde sig skriva namn, de är så roliga! lillkillen kunde en bokstav iallafall och det var iiiiii och så ritade han ett streck haha, så söööt!

Nu har jag spenderat eftermiddagen med linda och veronica, vi var och handlade och sedan käkade vi tacos och kollade på idol. Så nu är jag helt slut! det har varit en lång dag

Och nu ska jag se det första avsnittet på säsong 5 i DH, heregud...det visades i usa igår, och de har hoppat 5 år framåt i tiden, så det ska bli spännande!

för övrigt känns det bra med en kamera igen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Söta ni är tillsammans!

Och du är så fin gumman..saknar dig!

Puss

2008-09-30 @ 01:29:40
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0