jag är stark, egentligen

jag undrar hur många gånger per år filmen Face Off visas?! jag tycker nästan att jag ser den i tablån ca en gång i månaden iaf.... Är den ens såå bra? jag har sett den några gånger..


på träningen förut...det var push and lift, alltså bara styrka egentligen, och jag tror att det var när vi körde rygg och ben, så slängde vi upp skivstången på axlarna, jag hade 5 kg på vardera sida...då hör jag hur instruktören skrattar och frågar en tjej om hon behöver en till stång kanske, då har hon slängt upp en 15! kg på vardera sida...Herregud! jag skulle inte ens få upp den över huvudet..om ens från marken haha

jodå, så man har ju en ganska lång väg att gå innan man är i toppform ;)

nu ska jag fortsätta chilla..
imorn har vi 3 timmar föreläsning, sedan åker jag hemåt, och imorn kväll ska jag och victor ha myyskväll, bara han och jag :) på lördag har jag och linnéa pratat om att vi ska åka och kolla in lager 157..det ska bli intressant:) och på kvällen så är det kräftskiva hos Göran, med alla syskonen Johansson och respektive, och Sofia och Jörgen, en stort gäng blir vi :) Det ska bli skitkul! dock vet jag ju knappt hur man äter kräftor men...

Det är min helg det! för jag antar att jag inte kommer ha tid att skriva nåt..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0