a walk down the memory lane...

jag fick med mig den bärbara hårddisken till örebro...så ja, vackrare än så här blir det ju inte;

halmstad 2003, helt sjukt







Tallinkryssningen 2005





2005  inför-studentfesten- den här bilden lägger jag upp endast för att alla ska "minnas" (well, sort of)  alla kvällar med golden gate ;)



Men vi är ju lika glada för det, och en vacker dag, när jag är i närheten av scanner, ska jag visa hur kvällen artade sig för mig och min högt älskade vän Sofia :) bilderna sitter nämligen i mitt fotoalbum..



It's London baby 2005






Det officiella londonsmilet haha




nej nu orkar jag inte mer...jag är ju som sagt sjuk. Men detta påminde mig om att jag borde scanna in alla bilder från bulgarien 2004, det är snygga!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åååh! Älska dina nostalgi-bilder!! :D

2008-09-08 @ 23:23:42
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Sofie Wahl

HAHA shit va roligt! Student fester och Tallin, känns som igår, inte flera årsen...!! haha puss

2008-09-12 @ 09:37:05
URL: http://sofiewahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0