4 september

Igår kväll var vi på stan och fikade på Java, alltid lika mysigt! Men nu får det nog gå ett par veckor till nästa gång..för det är ju inte gratis!

Och så kollade jag på gossip girl igår, så sjuukt bra! och jag kan faktiskt berätta att söndagen den 28 september startar desperate housewives igen! i usa alltså...säsong 5! jag kan knappt vänta..och de som sett säsongsavslutningen vet vad jag menar.,.


Nu har jag ringt öbo, och bokat om grankottelokalen, när jag ringde och blev varse om att jag skulle få prata med barbro la jag nästan på, men hon var på ovanligt glatt humör...hon var ju inte elak iaf. Så nu är lokalen bokad och klar till Saras big party! det ska bli så kuul. Hoppas bara att de flesta kan komma...
att truki och jeppe inte kan komma är ju redan klart, och de har förövrigt uppdaterat sin resedagbok under natten, HÄÄÄR

ikväll blir det träning igen! och imorn är det fredag, det har gått sjukt fort...så imorn åker jag hem till flen, jag hade gärna stannat kvar här, men ännu mer gärna åker jag hem till victor så..vad gör man..:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0