30 september

jag är helt slut efter denna långa dag...haft föreläsning mellan 9-16, lite väl kanske. man tappar koncentrationen efter ett tag! men imorn, ska jag klippa mig och sedan har vi föreläsning mellan 15-18, ingen bra tid tycker jag men men..

glömde ju berätta i min resumé av helgen, i lördag hade vi lite tjejkväll hemma hos mig, jag, linnéa sara och sofie. Och sofie har blivit så himla proffsig på så kort tid, med sin nagelutbildning! så både jag och sara fick nagelmanikyr, och mina naglar är så himla fina nu! :D jag är så nöjd! vi fick lite tips också som kan vara bra att veta...

*
det absolut bästa med hösten, måste ju vara alla serier som kommer igång, det blir långa TV-maraton på kvällarna, men det är mysigt! nästa onsdag börjar Bonde söker fru, haha..jag gillar det programmet :)

imorn ska det köpas träningskort och nu får jag fan skärpa mig! veronica bor ju här uppe vid mig, och det är bra, för då blir det lite lättare att komma iväg om man får sällskap, för det tråkigaste är ju att ta sig till och från gymmet...i t.ex spöregn och minusgrader.som det har varit idag. verkligen underbar dag! hrm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0