3 september

så jäkla kul kväll igår..första puben entrade vi vid 19, sen rullade det på...sedan vid 22 träffades alla 1500 nollor och faddrar på järntorget och så fick man välja om man ville gå på satin eller backstage...vi gick till backstage, jag har aldrig varit där och det var så sjukt kul, bra musik...men på tooook för varmt där inne..och redan efter en halvtimme fick man inte gå ut och ta luft längre...så vi stod ut bra tag, dansade och hade kul..men det var väldigt trångt! vid 00 gick vi ut, då pallade vi inte mer..med tanke på att vi började förfesta kl 16 så...;) vi började traska hemåt, stannade på MAX vid behrns arena, och konstaterade åter igen, att deras hamburgare är de bästa!! tycker jag...och vitlöksdippen då..hallelujah
sen gick vi hem, men åh vad långt det är..egentligen :) var hemma vid 01...
kanonkväll!!

nu ska jag snart börja tvätta

*
och för er som kanske bryr er!! första avsnittet av gossip girl-andra säsongen ligger ute på nätet! tjohoo...ska kolla på det sen :)




Kommentarer
Postat av: Helena

Håller fullständigt med dig att vitlöksdippen där är grym! :)



Det va nog därför jag en gång försökte beställa en vitlöksmål med vitlöksdipp :P

2008-09-03 @ 13:42:09
URL: http://heenamedl.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0