23 september

fortsätter det så här, så kommer jag snart i mina shorts från thailand i storlek 30... och det vore ju kanoners, eller vad tror ni? :) dock är det ju snart vinter så jag vet inte vad jag skulle ha för glädje utav det men ändå...

jag har varit nere på stan och bytt en bok, för när jag öppnade den så såg jag att ca 10 sidor var helt förstörda och vridna åt alla håll...så den bytte jag, och sedan GICK jag hem från stan, så jodå...en halvmil idag och en mil igår...det talar ju sitt tydliga språk :)


jag gick in på youtube förut...och fick se att jag var inne på "WIGGETOR's youtube"...det var något nytt, att han hade konto där visste jag inte..så jag funderar på om man skulle lägga ut ett par filmer på bloggen... sen 2004 har man ju ett par godbitar, jag har tillochmed filmer som är helt svarta men fruktansvärt roliga ändå, och då ser man ju inte vilket folket är...positivt! det är ju det här med integritet :) så jag ska kolla igenom alla filmer jag har nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0