17 september

mitt i all uppståndelse med nollning osv skulle man kunna tro att jag efter "fiaskot" i kvalserien i mars tappat all tro och intresse av mitt älskade Leksand..men så är icke fallet! och ikväll är det äntligen dags igen, nya lika starka tag som alltid :) Kör hårt!


Matchen visas till och med på TV och det är ju underbart, jag tänkte lyxa till det med vitlöksbröd och en pojkvän kanske.. vi får se :)

jag skulle ha klippt mig idag, men ångrade mig...har ont om pengar plus att jag är lite rädd att hon kommer  klippa av mig det lilla jag har sparat ut, för nu ska det ju bli lååångt ;)

Nu ska jag diska!


Kl 00.15 på fredag kväll står jag längst fram på teddybears STHLM bland 2500 andra! Det är något att se fram emot!
Hey boy, get your rocks off, move boy, we put the clock on you boy

Kommentarer
Postat av: Helena

Får önska dig/er lycka till! Hoppas innerligt att du slipper bli så besviken i år...



Hoppas på att vi hinner ses och umgås lite mer någon dag snart :) Men snart är mitt arbete inlämnat och din tenta skriven så, förusättningarna ser ut att förbättras.

2008-09-17 @ 20:15:18
URL: http://heenamedl.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0