14 september

åh helgen har bara flygit iväg utan att man ens haft en chans att känna efter...hur man mår alltså :)

Men i fredags åkte vigge hem, och det blev beachparty på kåren, det var riktigt kul, men jag har ju ingen kamera än så inga bilder tyvärr... Och så igår morse ringde linnéa och tyckte att jag skulle ta en liten tripp hemåt trakterna...så jag tog tåget, och jag åsa och linnéa hade tjejkväll med vin och så gick vi ut en stund på krogen, och snackade mycket skit :) tycker att såna kvällar, nästan...är roligare än de andra, man mår ju betydligt bättre dagen efter iallafall :) Jojo...kanske håller på att bli vuxen...

Och idag gick vi ut på stan och åt brunch, sedan följde jag med åsa hem till flen, och pussade lite på hjärtat..sedan bar det hemåt till öret för 3 timmar sen...så väldigt intensivt har det varit! Men jag gillar spontana grejjer :)

Och det var alldeles underbart att träffa brudarna lite!

imorn går vi in på sista nollningsveckan, hejåhå...på fredag blir det årets party kanske..who knows, men det är på conventum det händer, 2500 biljetter är släppta( vad är det där för ord?), får hoppas att lika många blir sålda..jag ska iallafall stå längst fram på teddybears sthlm..wohooo...memories.."little stereo" spelades ca 10 gånger på vårat studentflak minns jag :)

nu skickade victor en länk från Metallicas konsert i lördags..tjena! De kommer till Sverige i vår!  ujuj... Det är nästan så jag börjar grina igen...älskade förbannade låt! det finns ingen bättre än den som de har på introt...
Det är bara och lyssna och njuta mina vänner :)



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0