Sjöslaget 2008

fy fan vad sliten jag är.
Sjöslaget 2008 är över. och nog har det varit kul alltid. riktigt hårt.  jag har inte många bilder..men det kanske någonannan har..dock har jag ingen ork att göra nånting avancerat just nu...

när vi hade som mest roligt inatt runt 02..skulle jag och moa ut och ta luft...då har de spärrat av utgångarna, och nån ligger på golvet med handklovar med en vakt över sig...och ryktet spred sig snabbare än ljudet över hela båten... Någon har hoppat/ramlat överbord...så jäkla sjukt otäckt. Vi stod still ute på havet i 45 minuter tror jag, och helikoptrar och båtar i närheten hjälpte till och leta...vad jag har hört. Men när vi klev av båten i eftermiddags, så var "han" fortfarande borta...så jäkla tråkigt att det ska hända... vi fick också höra att det sagts på nyheter här hemma..men det vet vi inte så mycket om...

jag är dock glad att man var berusad för annars hade jag tagit mig mycket illa vid..jag är sån.


Förutom det har det varit en helt galen resa

Kommentarer
Postat av: Nina

Men heeej Sofia!! :)

Var du där? vad synd att vi missade varandra, hade varit jätteskoj att ses! :)

Hade du roligt då?



kram!

2008-10-14 @ 12:23:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag hörde om "hopparen". Så jäkla läskigt!

Men visst var kryssningen kul (i övrigt)?! Träffade du några du känner?

2008-10-14 @ 13:21:54
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Nina

karamelldansen? haha vilka var det? var det som med gitarren som sjöng att man skulle klappa sina händer? :D

jag såg många roliga människor faktiskt :)

vilka åkte du med? nån man känner? eller bara massa nya skolkamrater? :)

2008-10-14 @ 13:50:02
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina

haha jag tror jag vet! jag tror dom bodde vid oss, hörde dom hela tiden :D

sjömännen var ju roliga också! haha!



jag åkte med klasskamrater från eskilstuna:)

vad pluggar du?



kram kram!

2008-10-14 @ 20:25:54
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0