sätt på mig?!

oh herregud... jag pratar med stefan på msn, och han skrev för en stund, jag fattade ingenting först.

"stefan säger:
din blogg är bäst sofia
stefan säger:
"pokerturnering på datorn, men han satte på HippHipp och mig iaf"
stefan säger:
bara ett urklipp
Sofia säger:
haha ja visst är den bra...verkligen =)
stefan säger:
haha aja
någon minut senare:
Sofia säger:
HAHA MEN VA FAN nu ser jag ju vad du menar!"

haha från inlägget jag skrev 27 oktober...det ska ju verkligen inte vara så som det står, victor satte på HippHipp ÅT mig, inget annat haha!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, jag såg också det, tänkte att du var lite trött när du skrev det inlägget :) Hoppas allt är bra! Kram

2008-10-30 @ 23:02:50
Postat av: truki

hahahaha. ja du sofia. undrar hur stefan kande sig.

2008-11-01 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0