pump it up

woho..nu börjar jag få ont i kroppen, men lika bra att gå ut hårt..så imorn blir det gymmet efter föreläsningen! sen blir jag ju ledig hela helgen...och har inte sagt något förräns nu, men vi ska ju åka kryssning på söndag, sjöslaget! det ska bli kul, men jag är lite sådär jättetaggad alltså, jag börjar bli rädd att det ska vara storm också...vill inte sjunka där ute, att bli sjösjuk bekymrar mig inte..vem vet, jag kanske spyr ändå ;)
nej det är det där med stora vågor och storm...jo jo..jag vet vad som kan hända...

iallafall! imorn är det derby, tjohoo..Leksand-mora, och matchen visas på TV, så jag och Veronica ska ha hockeykväll imorn, eftersom hon är från leksand (tåls att skrivas några gånger haha), dricka folköl och kasta chips på tv:n om det går åt helvete ;)


*

och jag längtar som tusan till nästa helg, Saras kalas...både Åsa och Sofia har nu bokat sina biljetter hit, jag ska möta upp de på station på fredagen..så jäkla roligt! sen dyker det upp ca 20 till! fan vilket drag det kommer bli!

Kommentarer
Postat av: Vc

FY fan va spännande det kommer bli ikväll=)

2008-10-08 @ 15:08:58
URL: http://veronicac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0