hej hej

åh äntligen har jag tid att sitta still en stund


I onsdags kom lite överraskande victor till örebro, och vi tog det bara lugnt hela kvällen..så mysigt :)
i torsdag åkte jag och sara till åsa i karlstad, det var dags för Stand up, med björn gustavsson(wohoo), måns möller, öss nujen(typ) och soran ismael, så jäkla roligt! jag hade dock sett alla utom måns förut, och han var absolut roligast! herregud vad jag skrattade, han är så himla rolig...och björn var ju lika söt som alltid :) Sedan efteråt åkte vi och bowlade med alex och en kompis till honom, och jag var ungefär lika dålig som vanligt... men det är inget som bekymrar mig! I fredags blev det lite shopping i stan, och hittade världens sötaste kjol med mera :) Tack åsa för att vi fick komma och hälsa påå! vi bor ju faktiskt jävligt nära varandra ändå :)

Sedan bar det av hemåt till öret igen, där jag ungefär hann vända i dörren. och sedan iväg på finsittning! som belv lyckad, dock var maten ingenting att hänga i julgranen...hrm...och endast ett glas vin fick vi.. men underhållningen var najs :) vi var klara runt 22.30 men ingen galen festkväll för mig..jag orkade inte, jag och victor åkte hem till flen ganska tidigt imorse och gick en sväng på factory outlet, sedan hem till victor, där det var fullt fart som vanligt..älskade barn, tur att victor åkte iväg på match på en gång för han pallar inte med barnen mer än 5 minuter... och om bara en månad utökas barnaskaran :)

och nu är jag hemma...bara jag och pappa hemma, så det är lugnt och skönt... och: vi har pratat om min blivande katt....aaah så himla mysigt det ska bli!


ha en bra helg!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0