Freeeedag

Nu har jag äntligen lämnat in hemtentan..men det var på håret alltså..när jag kom till skolan innan 10 och skulle skriva ut..så kunde jag såklart inte det, då jag inte fixat det "blåa kortet"...jaha vad gör jag då då...fick ringa Helena (min mentor här i örebro )haha... som så klart kom till undsättning återigen..och hjälpte till att skriva ut..sedan tog vi en fika, jag helena och mattias...

Men nu har jag precis kommit hem, ska städa lite sen åka ner på stan och möta upp Sofia och en timme senare Åsa... det blir najs i helgen :)

Det är på tok för varmt här inne nu...solen ligger på som aldrig förr, och tror att elementen går på högvarv...man verkar inte kunna styra det själv, det är Öbo som fixar...


Inatt får jag sova med mitt hjärta igen...det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0