breathing your love



jag diggar den som fan! Jag har aldrig myglat med att jag gillar Darin haha... och det gör jag inte nu heller. Tänk er denna på krogen woow

för övrigt har det varit en grym helg! Vi har haft så jäkla kul! tjejkväll med vin i fredags, och sedan mötte vi upp grabbarna och så blev det kåren! skitbra drag,  och vi hade sååå kul!

Igår var vissa delar av gänget iväg och badade i gustavsvik, sedan blev det fest i lokalen här uppe hos mig! och ja jävlar! Så jäkla roligt...Limbotävling hanns med också, och satan vilken träningsvärk jag har i låren idag haha... inge bra tecken!  bilder orkar jag inte lägga in nu... men bjuder på denna:



Nu är det bridget jones på femman...mysfilm! :)

PUSS

ps. Metallica imorn! Ojojoj... spännande. förhoppningsvis fixar underbara sofie och hennes mamma biljetter åt oss. vi får hålla tummarna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0