6 oktober

nu har jag precis lagat en kanonmiddag åt mig själv, det är verkligen APtråkigt att göra det ensam...men som tur är blev det ju fruktansvärt gött, det var denna maträtt som Linnéa och Åsa hade börjat med när jag kom och överaskade i etuna för några helger sen... så jäkla gott! kycklingbitar i cremé bonjour-medelhavsörter, soltorkade tomater, fetaost och jag slängde i hela champinjoner också...och så gjorde jag ris till :) fan ibland lyckas ju även jag..

Jag,linda och Hanna har tränat också..haha man är ju så bortkommen när man kommer in på första träningen...mambo, salsa hit och dit..och hopp,spark och snurra 10 varv...haha men kul hade vi och de sista 10 minuterna var vi också duktiga..

Nu till det viktiga, läs ordentligt nu...imorn ska jag träna push&lift, och innan det, tänker jag, Sofia, gå in på gymmet och springa (typ) en halvtimme på löpbandet och sedan en halvtimme på crosstrain-grejjen! ja jävlar...nu är det allvar.

Idag är det Saras födelsedag hipp hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0