4 oktober

ungefär nu börjar jag känna mig som en människa igen, fy fan.att man kan få så ont i huvet av lite vin;) skitbra kväll iallafall. smörgåstårtan fick högsta betyg, och linda blev glad över presenten.

Det roligaste var nog att utanför kåren inatt vid 2, så stod Bönligan, alltså universitetets kristna gäng...eller vad man ska säga...iallafall de bjöd på kaffe,the och pepparkaka..ja visst, vilket jäkla lyx. jag var framme och tog så tacksamt emot en mugg the och kaka..och när jag gick och frågade om påtår så sa de: självklart...varvid jag svarar: tack gode gud för det..

HAHA så jäkla roligt...det var inget jag planerade, utan jag brukar säga det ibland...dock med bättre tajming än inatt :)



Jag saknar min älskade victor ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahaha vad roligt! :D

2008-10-04 @ 22:56:10
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0