27 oktober

tillbaka i örebro igen. har varit hemma i knappt en timme nu. vill egentligen bara lägga mig och sova nu...

men helgen har varit riktigt behaglig! lördagkvällen spenderade jag hemma, och sedan gick jag ner till victor som hade robin på besök...de spelade tv-spel och jag satt vid datorn. sedan kollade vi Wall-E, den var så himla söt, hur kan en liten robot vara söt..det är ju frågan, men det var han.  Igår var det match för coach victor och hans lag, de förlorade tyvärr... men det tar sig! sedan åkte vi nästan direkt till kholm där vi var bjudna på middag av farmor och farfar. Trevligt värre, dock äter man på tok för mycket.
Sen kollade vi på film på kvällen Get Smart, den var ganska rolig.. och efter det satte sig victor och spelade pokerturnering på datorn, men han satte på HippHipp och mig iaf, Jag somnade dock fort... jag somnar så fort jag lägger mig ner när jag vet att victor är vaken och inte ska sova..måste vara något pyskiskt. Som att jag slappnar av kanske...för när vi ligger och kollar på film somnar jag också väldigt ofta, jag som aldrig, aldrig i hela mitt liv somnat framför tv:n... innan alltså.

Idag har vi varit på lager 157, första gången för virre... jag hittade en skitfin klänning! Av märket Fröken Söt och på lappen med storleken och pris osv står det "du är söt" haha...


tråkigt nog har jag fått sjukt ont i mina halsmandlar, de är svullna också. hoppas att det bara är något lite tillfälligt och inte början på halsfluss. jag har ju bara varit sjuk en gång i mitt liv, och jag gör gärna inte om det. när jag började bli frisk hade jag tappat hela 7 kg på veckor...helt sjukt faktiskt, när jag tänker på det i efterhand.

Men två roliga saker också! Jag, Victor, hans kusin Robin och hans tjej Bettina har bokat biljetter till Leksand-mora den 23 januari. ( ja det börjar redan bli ont om sittplatser)  Det ska bli sjukt kul, robin är ju också leksing :)

Sedan har jag, victor och robin även fått tag på metallicabiljetter! tjohoo....Dock till ett jävla överpris! Men vad gör man inte...får dra in på något annat, typ.....mat eller nåt. Jäkligt kul ska det bli iallafall! :D 7 mars är det dags!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Roligt att ni fick tag på biljetter :) kram!

2008-10-28 @ 16:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0