20 oktober

Vilken otroligt grå dag...
Metallicabiljetterna gick åt skogen... atg-systemet fungerade inte, sån jäkla otur, teknikens under. och victor satt och ringde så mycket han kunde förgäves...stackarn, jag tycker mest synd om honom. men man ska inte ge upp än...jag sa till honom att vi får strunta i semester nästa sommar, så får vi lägga ut ett par tusen på biljetter istället...

för vilka jäkla människor det finns alltså..och jag skulle vilja skriva en hel del fulare och grövre saker om de än så där...men det är fruktansvärt att människor köper på sig biljetter bara för att sälja ut de för 3-4000 på blocket, när det ordinarie priset var 595. gäller inte bara metallica-konserter utan på de flesta konserter är det så här. det är helt sjukt, skaffa ett jobb och ett liv istället för att hålla på.


mycket i skolan också. men det känns som att jag har någorlunda kontroll. dock har vi tenta 10 november och ingen vet på vad. så det är ju måttligt kul.


nu ska jag spela bort lite pengar på poker igen. det är ju kul, spelar bara för 10 cent om gången, men det är ju pengar det med ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gå i Köpenhamn i stället, så kan ni ta semester samtidigt :) De spelar i juli..finns biljetter kvar där tror jag, de släppte precis ett till datum. http://www.billetlugen.dk/ Kram!

2008-10-20 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0