16 oktober

och så red jag ut den stormen också :) efter en dusch känns allt bra igen...


och jag saknar treans avsnitt av sex and the city varje kväll..det var liksom perfekt att somna till!

jag tog en sväng ner till ica förut...handlade bland annat 1,6 kilo köttfärs (ganska tung alltså) en liter yogurt osv..och när jag gick hem igen, uppför backen som är ca 1,5 km lång..typ...ni som bor här vet att den är inte att leka med...och med kassen traskade jag i raskt takt upp hela vägen och jag blev inte ens trött! wohoo...förra veckans träning har gett resultat

tråkigt att det blev avbrott denna vecka..men får ta igen på måndag.

jag vet vad min katt ska heta nu...Molle, för att hedra mollan (molly) lite... vad tror ni? haha...



min bror och hans kompisar lånade ju lägenheten förra helgen..när jag kom hem hittade jag ett stort pärlörhänge under mattan..jag har inget sånt..jag undrar vilken av grabbarna som tappade det?! hrmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0