14 oktober

nu har jag precis avverkat 84 minuter bra TV...har kollat på nya gossip girl och DH. Sjukt bra!

Imorn får vi våran hemtenta...första någonsin och jag är inte ett dugg taggad...jag tror att det kommer vara svårt. Och det märks på mig att det är mycket i skolan framöver...för tre veckor sedan gav Soffan mig en kanonfin manikyr...idag finns det 2 fina naglar kvar...resten är nedbitna. så jäkla dåligt av mig...det är lätt att falla tillbaka...


I helgen blir det förhoppningsvis bästa helgen på hela hösten...alla flenarna kommer, och det ska bli så jäkla roligt!

Men som sagt...först hemtenta, och den ska vara klar på fredag kl 12.00...undrar hur man mår då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med hemtentan! Det kommer gå bra ska du se :) Kram!

2008-10-14 @ 22:28:37
Postat av: Sanna

Det var jag som skrev men det kom inte med :( Kram igen!

2008-10-14 @ 22:30:04
Postat av: truki

"alla flenarna kommer" du vet att det inte kommer bli lika bra utan oss! :P

2008-10-15 @ 05:43:14
Postat av: Sofia

haha truki vad rolig du är! nej det är möjligt..men vi får väl göra samma sak på min födelsedag :)

2008-10-15 @ 09:11:24
URL: http://sofiaalfredsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Wohooo! FLEN I ÖREBRO = SUPERBÄST UTAN PROTEST!! :D

2008-10-15 @ 12:45:13
URL: http://delica.blogg.se/
Postat av: Åsa

Just ja, skulle svara på det du hade skrivit också, hehe. Jag träffade också en från Flen förra året och jag tror att hon heter Maria. Kanske är samma?! :) För övrigt så heter min Maria här i Karlstad just Maria Dahlberg! :)

2008-10-15 @ 12:47:22
URL: http://delica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0