10 oktober

gårdagen blev en bra dag, seminarie på morgonen och sedan hem och packa ihop lite.. sedan tog jag tåget hem vid 15.. victor kom och hämtade mig från tåget, och så åkte vi hem till hans bror... där det stod 3 pallar med pelletssäckar som väntade på att få komma ner i källaren... vi räknade ut att det var typ 800 kilo på varje pall..så får ni ju tänka själva, en säck vägde 16 kilo..haha fy fan, vilket träningspass! jag kunde faktiskt bära två i taget, men jag fick upp en säck på axeln själv, sedan fick någon lasta upp nästa på andra sidan..då gick det fint haha :) det var jag victor och mattias, vi var nog ändå klara på ca en halvtimme... Vi vill ju inte de ska frysa när bebisen kommer om ca 7 veckor ;) inte långt kvar nu, så spännande :)


Sedan beställde vi hem thaimat jag och victor, och åkte hem till mig och så blev det hockey på Tv...färjestad förlorade..men victor var glad ändå..

Igår kväll åkte patrik och några kompisar ( vet inte vilka, kom jag på nu) till örebro..de ska bo i min lägenhet. Får väl se hur den ser ut när jag kommer hem på måndag... spännande. Undrar om de ska på kåren ikväll?! haha...de kanske får hänga med några av mina polare...ja herregud.

Nu sitter jag hemma hos victor, han jobbar, och det är ingen hemma här..så jag ska väl snart gå hem och tvätta...sen blir det powerwalk.

Imorn blir det  nog lager157 med Linnéa, Åsa och Alex...skitkul! så blir det nog en fika också! Resten av helgen är inte planerad... det visar sig.

Nu ska jag pussa lite på Martin the cat. Han är så goosig...så jag passar på när han väl är inne :)

Ha en bra helg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åter igen..TACK SNÄLLA för hjälpen med pelletssäckarna! :D <3

Bebisen kommer vara såå tacksam över att slippa frysa! ler Trevlig helg! Kram!

2008-10-10 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0