10-1

Jaha, det man konstatera efter att leksand gör sin andra match i rad och vinner med tvåsiffrigt över lag som sundsvall och mariestad, är att vi är WAY för bra för denna skitserie!

För nu ska Leksands IF hem...


Och jag känner inte mitt arsle längre..men det har jag ju inte gjort de senaste timmarna så... det hjälper inte med en filt på stolen..

Men jag har inte allt för mycket kvar på tentan, så jag räknar med att vara klar imorn kl 14.00. är ni med mig där?! :)
För jag behöver städa lite, ska ju visa upp mitt krypin för en hel del i helgen! :)



HAHA förresten kommer ni ihåg det flenare...älskade frida " är du med mig där?"


Hej här kommer segertåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0