1 oktober

okej mamma och pappa om ni nu läser detta, i annat fall så...aja..två av mina kompisar här i örebro har skaffat katt, och de bor i lägenhet! och de har fått katterna från örebro katthem, jourkatt alltså...(horkatt tyckte jag att de först sa, och ingen fattade nånting haha) men iallafall...jag vill verkligen ha en katt! Jag känner mig sååå ensam här inne ;) ...förstå vad mysigt det vore med en liten kattunge här...och ja jag vet att den blir stor sen, men mig gör det inget

jag har klippt mig idag också...hon toppade lite bara, för nu ska det växa som aldrig förr, och så klippte hon lugg igen..för den hade iallafall växt nästan 5 cm sen sist! så det blev väl bra :)


och när jag ändå är inne på djur...jag och victor kommer köpa en mops en vacker dag, om några år. Victor vill det! haha...han har redan bestämt att han ska heta Hugo! och jag har inte ens tjatat så mycket...:)

nu har jag lite att göra, plugga och städa, undrar vilket det blir...

Kommentarer
Postat av: pappa

DEN KOMMER INTE IN PÅ JANUARIVÄGEN. DET ÄR SÄKERT.

2008-10-01 @ 20:59:00
Postat av: Sofie Wahl

Den kan få bo här på landet på sommaren ;)

2008-10-02 @ 16:38:03
URL: http://sofiewahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0