14 november

oh regnet bara öser ner...kul. sitter hemma hos victor, han jobbar, och hans mamma är ute på vift som vanligt :)

Ja jag kom hem i tisdags kväll, det blev en lugn kväll, och i onsdags var det ju dags för victor, hans kusin, och 3 kompisar från kholm att gå på konsert på hovet i sthlm. så jag tänkte att jag följer med och hälsar på sara, det var ju ett tag sen!

som alltid kör vi vi vilse där uppe, men till slut blev det rätt...och jag tog tunnelbanan till skarpnäck, där sara stod och väntade, lika fin som vanligt :) bodde precis i närheten...ett riktigt kap, den där nya lägenheten! så sa hon utanför dörren..."prata klart nu, innan han tar ner dig" haha...



lilla murphy-hjärtat har blivit hela två år nu...men han beter sig fortfarande som en bebis...måste jag säga! sköning alltså...så himla rolig!



haha...han rörde inte maten ens. men sååå sugen.



och morris ligger skönt uppe på soffan... :)

tog faktiskt bilder på sara med, men eftersom min kamera eller minneskort förstör vissa bilder så blev det så klart så på de...


nehe, vad ska man göra för nytta av denna dag är ju frågan...

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kusin öär du hemma i Flen?

Jag kommer på måndag v 47. PUSS :D

2008-11-14 @ 18:05:41
URL: http://angelicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0